zondag 5 november 2017

Dutch Card Lovers #281; CAS



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Marjan

De opdracht luidt:

Maak een kaart in CAS (CleanAndSimple) stijl. 
D.w.z. heel eenvoudig en zonder kantjes, knoopjes, lintjes e.d. en in hooguit twee lagen.

Deze collage dient slechts ter inspiratie:


Ik heb voor deze kaart een parfumflesje nagetekend en ingekleurd met inkt.
De tekststempel is van Different Colors.

Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week onze eigen Rosalien.

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er allemaal weer erg leuk uit! mooi
grtjs,martina
x

Daphne zei

Oh ja, LEUK!!!!!
CAS kaarten, ik hou ervan, maar vind ze oh zo moeilijk om te maken. De kunst is het weglaten.......maar dat is dus juist zo moeilijk.
Ik ga zeker meedoen, ik heb 2 verjaardagskaarten nodig en omdat ik ze niet te zwaar wil maken ivm porto kosten, is een CAS kaart een goede oplossing.
Knap trouwens, zoals jij het parfum flesje hebt gemaakt, in combinatie met de tekst echt heel leuk!

Marjan zei

Nagetekend ... zo zeg... knap!! Gaaf kaartje, Ellen!

Nicole Parmentier zei

Jhee Ellen heb je dit zelf getekend? Wat knap!!! Mooi kaartje en leuke challenge, ik houd wel van CAS!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja...idd..nog even en je kunt met dit soort kaarten weer lekker mee foen. Mooi hoor!!