maandag 2 januari 2017

Cards & Scrap Maandchallenge Januari 2017; Inspiratie challenge..............


Op het Cards and Scrap Inspiratieblog is iedere maand een nieuwe challenge te vinden.
In de maand Januari is dat een leuke Inspiratie Challenge:

 

Dit is mijn bijdrage voor de challenge.
Voor de tweede kaart heb ik de foto van de inspiratie-foto zelf gebruikt
en er met een photo mask een digitale scrapkaart van gemaakt.


uitleg
Aan deze challenge zijn weinig regels verbonden en iedereen mag er aan meedoen: kaartenmaaksters, scrappers, Project Lifers of Kadoosjesmakers.
De projecten mogen worden ingeleverd in alle mogelijke vormen (kaarten, canvas en albums), als je maar voldoet aan het thema!
Als je zin hebt om mee te doen kijk dan snel op het Cards and Scrap Inspiratieblog en bewonder nog meer mooie inspiratiekaarten van mijn mede DT-leden.

4 opmerkingen:

Margot zei

Zo krijg ik zin in chocomelk!

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!
Ik zie er ijs en sneeuw bij !!!!
Zin in , maar ......denk het niet !

Daphne zei

Gelukkig Nieuwjaaaaaaar.

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, past precies bij de inspiratiefoto!
En ja, ook ik krijg meteen zin in chocolademelk!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat is nog eens leuk gedaan