zondag 21 februari 2016

Dutch Card Lovers #249........



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging!
Hij is deze week van Marjan

Maak een kaart waarin deze tinten voorkomen:


Ik heb voor deze kaart mijn nieuwe bloemenstempels gebruikt van Altenew, tekst is van Clearly Besotted. De bloemen zijn ingekleurd met distress inkt
 


Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor ben ik deze week zelf ;-))))

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

4 opmerkingen:

Romy zei

Schitterende kaart! Wat zijn die bloemen mooi geworden!

Marjan zei

Mooi kaartje!!

Sarah zei

Mooi kaartje !

Daphne zei

Wat een mooie kleuren bij elkaar joh.
Gewaagd, ik zou ze nooit zo bij elkaar bedenken.
Je kaart is erg mooi, rustig en toch genoeg.
Groetjes, Daphne