woensdag 14 mei 2014

Watercolor online class dag 3; Watercolor stamping........

Op 5 mei begon de online class WATERCOLOR. Ik heb even getwijfeld of ik me daar voor op zou geven en uiteindelijk besloot ik om het gewoon maar te doen.
En ik heb er absoluut geen spijt van!
Wat een mogelijkheden heb ik tijdens de class ontdekt.
 

In de komende berichten laat ik wat kaarten zien van de verschillende technieken die aan de orde zijn geweest.
 
Dag 3 & 4 gingen over watercolor stamping

Stamps Specifically for Watercoloring; met Art Impression stempels en LOTV en distress markers.




 

7 opmerkingen:

Kathy S zei

Beautiful Stamping on your watercolor flowers!

Romy zei

Wat een gave kaarten! Je stempelwerk is echt super!

Els zei

Schitterend mooi heb je deze kaarten gemaakt.

marja kenter zei

Het ziet er allemaal erg mooi en leuk uit. Wat zal je een plezier er aan gehad hebben.
Ik heb jarenlang geaquarelleerd en mijn man vond dat ik mijn "spullen" maar moest verkopen nu ik het niet meer doe. Gelukkig heb ik dit niet gedaan want ik kan zo aan de slag gaan met dit soort werk.
Nog veel plezier ermee, we zullen vast nog wel iets meer te zien krijgen.
Groetjes Marja

Brendaxx zei

Super zeg!!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik heb alles bekeken, waaw! Ka niet anders zeggen. Je bent een talent. Mijn creaties zijn lang niet zo mooi!!! Wel aardig, maar dat is anders. Jij lijkt ook alles te hebben. Ik heb enkel een waterbrush met refills. En alleen gewone stempels. Maar het is alleen al leuk om zo wat technieken te leren!

Aletta zei

Zo.... gave kaarten Ellen, ook je vorige berichten heb ik ff bewonderd. Groetjes Aletta