zondag 24 november 2013

DCL #199; Kerstcreatie.............



Vandaag bij Dutch Card Lovers weer een nieuwe uitdaging! Hij is deze week van Cornelie en het is tevens de laatste challenge van haar want helaas gaat ze ons DT verlaten ;-(((((((((((((((
(Ik ga je missen Cornelie, maar ik weet de weg naar je blog nog wel te vinden ;-) )
Haar opdracht voor ons is; Eén maand voor kerst.... We maken geen kerstkaart, máár een andere creatie die met kerst te maken heeft! Leef je uit!.............

Ik heb gekozen voor een kerst ornament, gemaakt van 18 keer dezelfde vorm (gesneden met de Silhouette) en geplakt als een honingraat volgens een You Tube video.
Leuk om te doen maar een hel om het plakkend te houden. Dus mocht je besluiten dit ook te proberen dan raad ik je aan om Tacky Tape te gebruiken ipv glue dots zoals ze in het filmpje doen.
Ik heb bijna alles opnieuw moeten plakken..........



Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen, de sponsor is deze week Het witte Luik.

Als je nieuwsgierig bent naar de prijs en/of wil weten hoe je mee kan doen met deze uitdaging kijk dan maar snel op het DCL blog, dan kun je gelijk zien welke mooie kaarten mijn mede DT-leden gemaakt hebben.

9 opmerkingen:

Els zei

Het is een prachte bal geworden en heb er echt zin in om ook zoiets te maken. Nu nog de tijd vinden.
Fijne zondag.

Romy zei

Jeetje, wat een werk zal dat zijn geweest! Maar de kerstbal ziet er dan ook echt super uit!

Anneke. zei

Ohw jee, ik zie het al voor me......
Ondanks alle tegenslag is je ornament prachtig geworden!
Groetjes Anneke.

Marjan zei

Ja, denk dat Tacky tape inderdaad een goede keus is. Zeker met wat dikker papier. Het is een heel mooi ornament!

Anita zei

Supers zeg.

Gr. Anita

Unknown zei

Wel een hele mooie kerstornament hoor Ellen. Fijn weekend nog.

Aletta zei

Prachtig ornament Ellen!
Groetjes Aletta

Cornelie zei

Blijf een zwak houden voor deze set. Prachtig. Super gemaakt!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, mooi Ellen!! Ben al veel te lang niet meer op je blog geweest.. Maar wat heb je toch weer veel moois gemaakt de laatste tijd, super!!
Groetjes, Yvonne