dinsdag 4 september 2012

Elke Kaart een Feestje! #131: Schets met als OPTIE: "Laat het buiten maar PLENZEN"


De nieuwe uitdaging op het blog Elke Kaart een Feestje! is deze week weer een schets met als optie "Laat het buiten maar PLENZEN"
En team Turkoois is deze week aan de beurt............

Schets 30



Ik heb voor mijn kaart een digi gebruikt van Motivet. Het papier heb ik zelf gestempeld met een wolkenstempel en lijnenstempel van Hero Arts.



Natuurlijk is er ook deze week weer een leuke prijs te winnen.
De sponsor is Doe@ding


Kijk maar HIER als je wilt weten hoe je mee kunt doen en wat de andere DT-leden hebben gemaakt ter inspiratie.

9 opmerkingen:

Peggy zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Heel erg mooi.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Aletta zei

Ondanks de regen vind ik je kaart zo ontzettend schattig, wat staan ze daar toch lief onder die paraplu.

Groetjes Aletta

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ellen.

Liefs Riet.

arjette zei

Super leuk kaartje Ellen!!! Wat leuk hoe je dat papier zelf gemaakt hebt, mooi!!!

gr. arjette.

Bernadet zei

geweldige kaart Ellen

Anita zei

Wat gaaf weer Ellen.

Gr. Anita

Jolanda Cuper zei

Prachtig en vooral ook schattig kaartje!
Groetjes Jolanda

Daphne zei

Ach ach wat een lief kaartje!!

Ik heb mijn blognaam gewijzigd, pff, dom hoor, want ik ben volgens mij niet meer zichbaar voor mijn volgers.
Hier ben ik weer (met mijn vertrouwde, oude blog te vinden)
www.postvandaphne.blogspot.nl

Fijn weekend, groetjes, Daphne

* Üla * zei

Mooi en erg lief kaartje, Ellen.
Het stempeltje en de druppeltjes maken het af.
groetjes Ula