woensdag 18 april 2012

Less is More #63; Thinking of.....

De uitdaging bij Less is More is deze week een One Layer kaart met DOODLING.
Die One Layer kaarten zijn voor mij wel de grootste uitdaging....


Ik heb een achtergrond block gestempeld met een oude achtergrond stempel van Hero Arts en aqua blauwe inkt, deze omlijnd met een zwarte stift en een faux stitching aangebracht. In het vlak heb ik een tekstwolkje getekend.
De tekst "Thinking of....You" is een tekststempeltje.
Nou als dit geen "Clean and Simple" is......

16 opmerkingen:

José zei

Wow, gaaf! Jij bent echt een klei in clean & simple. Deze stijl "fits you like a glove"!

Anita zei

Helemaal clean&simple hoor en nog mooi ook

Gr. Anita

Cornelie zei

Leuk en knap gedaan!
Groetjes Cornelie

G Peplow zei

Totally CAS well done, I like the sentiment too, very to the point! Gay x

Marjan zei

Dat istie en nog mooi geworden ook!

Groetjes, Marjan

marja zei

Zeker weten een Clean and Simple Kaart, maar SCHITTEREND!!!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat een geweldige kaart Ellen.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Clean & Simple, maar heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Chrissie zei

This is a super idea Ellen, great card!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

*mieke* zei

Als dit niet clean en simpel is ben ik een aardbei...whaha! Geweldig leuk Ellen en erg knap...ik doe het je niet na!
Groetjes Mieke

Mandi zei

Super card
Thank you very much
mandi
"Less is More"

Mariken zei

Clean & Simple EN erg mooi!
Gr-x-jes Mariken.

Jolanda Cuper zei

Prachtig gemaakt!
Het kan soms zo simpel zijn.
Groetjes Jolanda.

Sofie zei

Inderdaad niet gemakkelijk zo'n one layer card, maar die van jou is goed gelukt hoor ;)

Liberta zei

Ik vind hem helemaal te gaaf.
maar eerlijk gezegd weet ik niet wat One Layer kaart met DOODLING betekend. Erug he.
Een ding weet ik wel dat ik je kaart heel erg leuk vind.

Liefs,Lieb

Sandra1968 zei

Dit is inderdaad een echte CAS kaart, maar wel erg leuk!
Groetjes, Sandra