maandag 13 februari 2012

WaltzingMouse Sketch Challenge #84; Just a NOTE....

Ik vond een leuke schets op het Sketch Challenge blog van Waltzing Mouse.


Ik had er gelijk al ideeen bij ;-) maar gaande weg werd mijn kaart toch heel anders dan ik in gedachten had haha! Hebben jullie dat ook wel eens?

Dit is het uiteindelijk geworden;


Ik heb een achtergrondstempel gestempeld op kraft met rode inkt en toen clear embossingpoeder gebruikt zodat er wat relief op het papier zit.
Van muziekpapier heb ik een notitieblaadje gemaakt met een pons van EK Succes en hierop een tekst gestempeld.
Vervolgens heb ik met zwarte Stazon een poststamp van Kaizerkraft op een transparant gestempeld en die over het notitieblaadje heen gelegd i.p.v. eronderdoor zoals de schets weergeeft. Het transparant is met de brads vastgezet.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooh prachtig Ellen !!! Leuke technieken heb je gebruikt ! Die post-stempels zijn super zeg !
Groetjes Berdien

Martha zei

Wow, wow Ellen!!!! Wat een prachtige kaart is dit geworden!!!
Goed uitgelegd ook trouwens :-)
Groetjes,
Martha

KarinsArtScrap zei

ik vind het een hele mooie kaart ellen.
en ja bij wordt het ook weleens anders dan wat ik van plan was.

groetjes karin

Cornelie zei

Ah, heb de poststempel net besteld, wat is ie mooi hè!! Mooi op het transparant! Super mooi kaartje!!
ik maak altijd precies wat ik in m'n hoofd heb....haha, écht niet!! Heel herkenbaar!!
groetjes Cornelie

Marjan zei

Mooi gedaan! Ik heb vol belangstelling je verhaal over de gebruikte technieken enzo gelezen. Die pons heb ik ook, komt hierbij heel goed van pas. Ik vind het een superkaart!!

Groetjes, Marjan

marja zei

Wat een schitterend kaartje Ellen, en wat veel leuke technieken heb je gebruikt!!! Haha ik ken dat, mijn kaart wordt ook nooit echt zo als ik in gedachten had.

Lieve groetjes Marja.

Kelly S. zei

Such a beautiful vintage card! I love the gorgeous patterned paper, and the collection of images. The touches of red make everything just pop!

Dora zei

dit is echt schitterend!

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een leuke stoere en originele kaart!
Groetjes Jolanda.

Teresa Kline zei

oooohhhh, I luv the postal theme, fabulous card...hope you have a great day!

enjoy *~*

Carla zei

leuk om ook eens iemand uit Nederland op WMS challenge te zien.Ik doe al een tijdje mee met deze challenge. Erg leuke kaart heb je gemaakt. groetjes uit Oisterwijk.

Unknown zei

Beautiful card!!! I love the vintage!!!

Julia Aston zei

Pretty collage of stampings! love the embossed background!