woensdag 4 januari 2012

Schets 5 van Lucy's Cards.......

En ook de laatste schets van Lucy Abrams is weer een hele leuke die ik niet kon laten liggen. Hij lijkt een beetje op schets 2 maar ik heb er wel een andere draai aan gegeven dan bij schets 2.
De roosjes heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design die ik al heel lang in de kast had liggen maar nog nooit gebruikt had. Ik moest eerst een instructie filmpje zoeken voor ik wist hoe ik de roosjes in elkaar moest draaien, hihi! Ook hier weer hetzelfde materiaal gebruikt als bij de andere kaarten.


7 opmerkingen:

Cornelie zei

Allereerst wil ik je nog al het goeds voor het nieuwe jaar wensen!!
Je kaartjes met de schetsen zijn allemaal stuk voor stuk even mooi! Ik kwam er te laat achter, want de schetsen zijn idd tof. Heb ze wel opgeslagen, voor de toekomst!
Jij hebt ze al tof verwerkt!
Groetjes Cornelie

Romy zei

Je kaart is mooooi! De rozenachtergrond is heel stijlvol en ook je rode roosjes zien er prachtig uit. Elke keer dat ik zulke mooie stansen zie, ga ik weer heel erg twijfelen of het niet tijd wordt een Cuttlebug te kopen;)

arjette zei

Prachtig kaartje zeg!!!! Die roosjes zijn mooi!!!!!

groetjes Arjette.

Margot zei

gaaf kaartje! ik kwam de sketches ook al tegen en vind ze erg leuk, misschien ga ik er nog mee aan de slag....

Anita zei

Ook weer erg mooi Ellen.

Gr. Anita

Lucy Abrams zei

beautiful. The music paper is the perfect match with the roses. Love this.

Jolanda Cuper zei

Wow schitterend wat mooi gemaakt! Super met die rozen en muziek!
Groetjes Jolanda.