maandag 12 december 2011

Tag 4 van de 12 tags of Christmas van Tim Holtz....

Dit weekend begonnen met tag 4 van Tim Holtz. Ik moest even wachten op mijn bestelling want ik was niet in het bezit van deze sneeuwpop stans. Omdat ik hem toch al een tijdje op mijn verlanglijstje had staan vond ik dit een mooie gelegenheid om hem aan te schaffen ;-)))
Ook heb ik de stans van 25 niet maar wel WISH, en die past ook perfect in de buik van Mr. Snowman.
Voor de rand van sneeuwvlokken heb ik een stans van Memorybox gebruikt (te koop bij Jacobi) met vellum. De tag heb ik gekleurd met Distress Stains Picket Fence, Broken China en Weathered Wood. Dit was de eerste keer dat ik een tag zo gekleurd heb en ik heb mijn lesje geleerd! Een volgende keer doe ik dat beslist niet meer zonder handschoenen aan! De inkt zat overal! Mijn vingers en handen kreeg ik uiteindelijk wel schoon maar mijn nagels en nagelriemen zien er echt niet uit! GROEN!!!! Bah!
Mr. Snowman heb ik eerst wit geverfd, toen ingesmeerd met crackle paint transparant en na drogen gekleurd met de Distress Stains. Dit trekt prachtig in de crackles en gaat makkelijker dan met Distress inkt en een blending tool omdat je tool steeds blijft haken aan de crackles.


13 opmerkingen:

Marjan zei

Mister Tim krijgt steeds meer zussen! Wat een prachtige tag heb jij gemaakt, ik ben vol bewondering Ellen!
Zo leuk om te lezen hoe je dit moois gemaakt hebt!

Groetjes, Marjan

Martha zei

Tjonge, wat mooie zeg!! Echt schitterend gedaan, respect!
groetjes,
Martha

Anoniem zei

Hij is prachtig Ellen !!! Leuk je verhaal over die vieze vingers :-):-) Ik loop ook al een paar dagen met gekleurde vingers rond :-):-)
Groetjes Berdien

KarinsArtScrap zei

het is een schitterende tag ellen, wat een mooie kleur.

groetjes karin

marja zei

Wat een schitterende Tag Ellen!

Lieve groetjes Marja.

*mieke* zei

Jeetje, erg mooi Ellen! Ik bezit niet de benodigde materialen, maar anders ging ik meteen aan de slag:-)
Groetjes Mieke

Jolanda Cuper zei

Om even eerlijk te wezen vind ik jou uitvoering mooier dan die van Tim! Prachtig die sneeuwman met wish!
Groetjes Jolanda.

Romy zei

Wauwie, wat een schitterende tag! Het mag misschien een flinke verfboel hebben opgeleverd, maar het resultaat is er dan ook naar;)

Dora zei

ja als je dit doet zit je onder haha
Maar het resultaat is geweldig!

Sandra1968 zei

Een supermooie tag!

Riet zei

Wat een schitterende tag Ellen.

Liefs Riet.

Rosalien Zwackhalen zei

Gave Tag Ellen, helemaal mijn kleur. :))

Groetjes Rosalien

Gerrittina zei

Wauw, deze is erg mooi geworden!!