dinsdag 15 november 2011

Karen's Doodles #89 en een waanzinnige workshop....

Op het Nederlandse Uitdagingen Blog van Karen's Doodles staat vandaag een hele leuke uitdaging in herfstsfeer; Laat je inspireren door één van deze spreuken en gebruik hem op je kaart............



Het is deze week de beurt aan Team Rosie dus geen voorbeeld kaart van mij dit keer maar ik heb wel iets anders om jullie te laten zien...
Afgelopen vrijdag was Renata jarig op een wel heel bijzondere datum; 11-11-'11! Ze vierde haar verjaardag met een overheerlijke High Tea en een verrassende workshop van Ingrid van de Inpakshop.
Tijdens de workshop hebben we op feestelijke wijze kadootjes ingepakt


en met behulp van de BOWDABRA hebben we een waanzinnige strik gemaakt....


Vanmiddag ben ik nog even in de weer geweest met folie, vloeipapier, tule en lintjes en heb ik nog 3 van die kanjers gemaakt.
Een nieuwe "verslaving" is geboren....





Wie wil die nou niet op een kadootje krijgen?

11 opmerkingen:

Anita zei

Hoi Ellen

Wow wat een beauties. Ik wil ze wel op een kadootje hoor.
Ziet er moeilijk uit maar zal denk ik wel meevallen met zo'n apparaat.

Gr. Anita

Liberta zei

Wauw wat leuk ik kende dit helemaal nog niet. Maar zeker Ellen dit is weer een verslaving erbij.
Ziet er zo gezellig uit.

Liefs, Lieb

Marjan zei

Wat leuk!! Kan me voorstellen dat je verslaafd bent, wat een mooie cadeaustrikken!! Met een luxe uitstraling!

Groetjes, Marjan

miriam zei

Wat een mooie strikken ellen . Ik zal je zeggen heb zo'n apperaat al jaren in de kast staan en doe er heel weinig mee. Maar nu ik dit zo zie.
gr miriam

*mieke* zei

Wauw.... Gaaf om te maken en te krijgen!!!
Groetjes Mieke

KarinsArtScrap zei

wat een gave strikken ellen, prachtig gemaakt.

groetjes karin

Dora zei

Die zijn mooi, iets kleiner en je hebt schitterende bloemen!

Margriet Tournier zei

Wow, wat een strikken! Ze zijn al een cadeautje op zich. Jij kunt je uitleven met de feestmaand in het vooruitzicht.

Groetjes,
Margriet

shipanyauto zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Annette zei

Wouw wat een fantastische strik, die wil je inderdaad wel op een kadootje. Prachtig gedaan...
xoxo Annette

shipanyauto zei

Environmentalists have a very conflicted relationship with their cars by Revathi