dinsdag 16 augustus 2011

Karen's Doodles Uitdaging #76: Zeg het met bloemen....

Op het Nederlandse Uitdagingen Blog van Karen's Doodles staat vandaag weer een nieuwe uitdaging; ZEG HET MET BLOEMEN....

Omdat ik afgelopen zaterdag de GOUWE OUWE heb gemaakt sla ik deze week even over maar het is absoluut de moeite waard om even op het Uitdagingen Blog van Karen's Doodles te gaan kijken wat mijn collega DT-leden voor deze challenge gemaakt hebben.

De digi's van Karen zijn natuurlijk te koop in de SHOP en ik kan jullie alvast verklappen dat er op 19 september een hele leuke BlogHop komt waarbij de nieuwe kerstdigi's gelanceerd gaan worden en waar natuurlijk mooie prijzen te winnen zijn! Noteer deze datum maar vast in je agenda....

Morgen verschijnt er op het Uitdagingen Blog van Karen's Doodles een interview over mij (Aletta heeft me het hemd van het lijf gevraagd!), dus voor wie nieuwsgierig is en nog niet alles van me weet; dit is je kans...;-)))

Helaas heb ik jullie vandaag niets creatiefs te bieden maar a.s zaterdag ben ik er weer met een nieuwe uitdaging van Dutch Card Lovers, tot dan...............

Groetjes Ellen

2 opmerkingen:

Anneke. zei

Heb je intervieuw gelezen, Ellen. Net als die van Renata is het leuk om te weten hoe iemand z'n kaarten tot stand komen. Leuk intervieuw!
Groetjes Anneke.

Liberta zei

Hai Ellen,

Een leuke uitdaging van zeg het met bloemen. Ben gek op bloemen.
Ben nu mijn hobby- annex kantoorruimte aan 't opruimen, mijn hele huiskamer ligt vol met rommel die ik nog mag ordenen.
Maar als ik het red doe ik mee. Leuk.
vanaaf lees ik je interview ben een nieuwsgierig typ en wil graag alles weten hihihihi alleen mijn goudvissen geheugen onthoud niet zo veel.

Liefs, Lieb