dinsdag 8 maart 2011

Karen's Doodles #53; Spring is in the air.....

Vandaag weer een leuke challenge op het Nederlandse uitdagingen blog van Karen's Doodles. De uitdaging is deze week; Een eenvoudige kaart met één in het oogspringend detail. Het bleek toch lastiger dan verwacht, waarom wil ik toch altijd zoveel mogelijk materialen gebruiken op een kaart?????? Voor mij een echte uitdaging dus!


Mocht je nieuwsgierig zijn naar de uitwerkingen van de andere DT leden, kijk dan maar even HIER!

Gebruikte materialen;
Papier; We R Memory Keepers - Madame Royale
Stempel; Karen's Doodles - Baby Chick
Bloemencirkels; Nellie Snellen
Tekststempel; Action

24 opmerkingen:

Vera zei

Wat een dottig kuikentje zo uit dat ei :) krijg echt in in de lente hierdoor hoor! Ik vind je kaart mooi in zijn eenvoud! Maar soms is het inderdaad wel lastig om dingen weg te laten he ;)
Leuk gemaakt!

Groetjes en een fijne dag!

Vera

Anneke. zei

Eenvoudig, maar héél mooi!
Groetjes Anneke.

Angelique zei

Het is je anders goed afgegaan hoor ellen, ik vind het een lief en schitterende kaart!!

Marjan zei

Volgens mij zit er meer werk in dan je op het eerste gezicht denkt, ik vind hem errug mooi!!

Groetjes, Marjan

Maris zei

toch heel erg leuk hoor xx

Jolanda Cuper zei

Het is een schatje! En eh eenvoud geeft pracht! Groetjes Jolanda.

Martha zei

Ik vind deze kaart super geworden! Erg mooi! En ik mis niets :)
Ik heb de neiging ook om de hele kaart vol te maken en dat gebeurt eigenlijk ook altijd. Maar het hoeft dus niet zie ik nu!!
De stempel is ook erg schattig :)
Groetjes,
Martha

Karin zei

wat een schattig stempeltje, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

KarinsArtScrap zei

wat een schatje ellen, ziet er heel mooi uit, en er hoeft niets meer bij.
een heel mooi stempeltje.

groetjes karin

greet zei

Het is je goed gelukt! Een prachtige lente kaart.
Ik vond het ook een lastige deze keer,zo komen we nooit van onze spulletjes af.......

Groetjes Greet

Romy zei

Je uitwerking van de challenge is zéér geslaagd! Het kuikentje springt bijna van het kaartje af. Supermooi!

Romy zei

Je uitwerking van de challenge is zéér geslaagd! Het kuikentje springt bijna van het kaartje af. Supermooi!

Ellen zei

Wat een liefje Ellen. Heel erg leuk gedaan hoor. Lekkere frisse lente kleurtjes, we zijn er wel aan toe zo langzamerhand;-).

Groetjes,
Ellen

Dora zei

Een hele mooie lente kaart, en wat een lieve afbeelding weer ook de tekst vind ik erg leuk!

Renata van Miltenburg zei

We zijn gewoon echte meiden, lekker tutten op die kaart! Maar ik vind 'm super, zo knalt de digi er echt uit!

Liefs, Renata

Bernadet zei

deze lieve digi heeft ook niet veel meer nodig hoor, prachtig, lekker voorjaarsachtig

miriam zei

Wat een schattige kaart geworden ellen

gr miriam

Anoniem zei

Nou dat kuikentje springt er wel uit hoor !! Ik vind 'm super !! Zoooo lief !!!
Groetjes Berdien
PS: Ben jij niet aan het carnevallen??

Angèle zei

Goed gelukt Ellen. Een schatje!
Groetjes, Angèle

Yvonne zei

Hoi Ellen,
Ik vind je kaartje supers! Wat een dotje is dat kuikentje.
groetjes Yvonne

anja zei

ik vind het echt een liefje hoor
liefs anja

Unknown zei

Wat een schatje Ellen!

chantal zei

schitterende kaart ellen
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een lief kaartje Ellen,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.