zaterdag 1 mei 2010

Desk Caddy.....

Bij het surfen over de verschillende Scrapblogs kwam ik op het blog van Kathleen Innes een tutorial van een geweldige Desk Caddy tegen.
Omdat ik nog steeds geen goede en handige opbergplek voor mijn Copics had ben ik er direct mee aan de slag gegaan.
Per caddy heb je slechts één cardstock en twee dessinvellen nodig en hij zit in een mum van tijd in elkaar.
Ik heb er twee gemaakt en heb al mijn Copics nu een plaatsje gegeven. Reuze handig en het staat nog leuk ook. Ik moet nog even bedenken hoe ik ze ga versieren maar ze zijn in ieder geval al functioneel.





Mocht je nieuwsgierig zijn naar de tutorial van Kathleen Innes dan kun je hier de link vinden.

6 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Dat is handig en mooi!
Misschien ga ik dat ook maar eens maken!Super leuk!
Groetjes Jolanda.

Monique zei

Wat een leuk idee, ze zien er nu al super uit!

Dora zei

Super idee, en ziet er top uit..ga eens kijken op de site!

Martha zei

En dit is ook helemaal super!

Sandra zei

wauw dat ziet er echt geweldig uit,
heel mooi

Riet zei

Ohhh wat mooi gemaakt Ellen,heel mooi papier.

Liefs Riet.