zaterdag 19 december 2009

Winter birds......

In plaats van de wekelijkse schets staat er deze week een Color Challenge op het blog van Get Sketchy.
De opdracht was een kaart in je favorite kleur......
Nu had ik die net dit weekend gemaakt aan de hand van de schets van Laura van 2S4Y en dus gebruik ik heb dan maar voor twee challenges tegelijk.
Op de site van Shabby Chic Papirskatter vond ik echt schitterende nostalgische afbeeldingen. Een mooie uitdaging om daar een vintage kaart van te maken en een leuke afwissaling na al die kerstkaarten!
Het blauwe kantje heb ik zelf op kleur gemaakt met Glimmer Mist en ook de blauwe bloem is zelfgemaakt van koffiefilters en Glimmer Mist.......

15 opmerkingen:

Kathy Martin zei

What a lovely card! Those are adorable birds! Thanks for playing along with 2S4Y! :) Kathy

Riet zei

Ohhh wowww Ellen,wat een prachtig kaartje,lief dat plaatje, heel mooi papier en de kleuren geweldig.

Liefs Riet.x

Peet zei

Wat een plaatje, Ellen! supermooi!!

Martha zei

Inderdaad een plaatje! Super mooi :)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje, mooie kleuren en heel stijlvol!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Super mooi Ellen !!! En inderdaad ook ik heb het gehad met de kerstkaarten en ben nu bezig met een heel leuk mini-albumpje.
En nee helaas is dat niet ons optrekje met die slotgracht :):), het is wel de locatie waar wij 11,5 jaar geleden getrouwd zijn.
Groetjes Berdien

Sandra1968 zei

Wauw, wat is dit een schitterende kaart!
Een geweldig mooi plaatje van de vogels, mooie bloemen en alles past gewoon perfect bij elkaar.

Romy zei

Wauw, wat een plaatje! Schitterend mooi vintage en dat vogeltje is zo mooi.

Laura Davis zei

Stunning! Thanks for playing at 2s4Y!
Laura

scrapdictive zei

Ooh, wat vind ik dit een mooi kaartje geworden. Mooie kleurstelling ook.

Toodles,
Jolanda

Dora zei

De bloem is echt schitterend, je kaartje zucht ik ben er verliefd op!

Amarins zei

In één woord: prachtig!
Super mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes,
Amarins

Marianne zei

Prachtig kaartje Ellen!
Die kleuren zijn echt geweldig!

~amy~ zei

wow....gorgeous...as always!

Thanks for playing with us over at Get Sketchy!

anja curvers zei

Prachtig, prachtig weer Ellen zo ontzettend gaaf, meid wat maak jij toch fantastische kaarten.