maandag 26 januari 2009

Online crop Dolls & Decorations

Op het forum van Dolls&Decorations was dit weekend de 3de online crop, georganiseerd door Ingrid.
Het was een super leuke crop met vier verschillende opdrachten voor kaarten.

Challenge 1; gebruik alleen cardstock


Challenge 2; maak een Valentijns kaart


Challenge 3; maak een voorjaarskaart en gebruik lint, een bloem en de kleur groen.


Challenge 4 was een kado enveloppe. Hier ben ik helaas niet meer aan toegekomen maar ik hoop hem deze week nog te kunnen maken.
En als klap op de vuurpijl won ik een RAK!!!! Ingrid bedankt!

2 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Het was gezellig he?! Ik vind die crops altijd erg leuk!!
Je kaarten zijn mooi geworden, Ellen!

xoxo

Eefje Bouweriks zei

Het zijn leuke kaartjes geworden, Ellen
Het was inderdaad heel gezellig, ik heb nl ook meegedaan.