woensdag 3 december 2008

Weer een award gekregen!


Deze Award kreeg ik van Inge.
Inge heel erg bedankt. Als beginnende blogger is het heel leuk om dit soort complimenten te krijgen. Het houd je gemotiveerd en enthousiast en het is fijn om te weten dat er mensen zijn die graag je blog bezoeken. Bovendien verwondert het me nog steeds dat er zo leuke contacten ontstaan via blogs en forums.

"This blog invests and believes the PROXIMITY - nearness in space, time and relationships! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers, who must choose eight more and include this cleverly-written text into the body of their award.

Ik wil deze Award graag doorgeven aan 8 bloggers van wie ik het blog regelmatig bezoek en waar ik veel inspiratie opdoe.

1. Jolanda
2. Leonie
3. Sandra
4. Leontine
5. Reginne
6. Mirjam
7. Francien
8. Janneke

BEDANKT voor jullie inspiratie en ga vooral zo door!!!

5 opmerkingen:

Leontine zei

Hoi Ellen,
Bedankt voor de award. Groetjes, Leontine

Francien zei

Nou ja....wat een eer@!!!,...bedankt Ellen ben er altijd blij mee hoor...het is voor mij een teken dat je mijn blog leuk vind en dat kompliment kan ik gelijk teruggeven hoor...ben niet voor niets elke dag even bij je aan het kijken....in iedergeval bedankt!!!!
groetjes Francien.

mirjam zei

hallo Ellen
heel erg bedankt voor je award ik voel me helemaal vereerd
groetjes mirjam

Creations by Jolan zei

Hey Ellen, thx! Ha, ha leuk.Ik zal hem doorgeven. Kmoet even kijken wat ik er voor moet doen. Groetsels Jolan

fijne sinterklaas vrijdag en denk erom niet te veel snoepen.....

Reginne zei

Hoi Ellen,

Onwijs bedankt!!!! Weer een award!!! Vindt het echt heel leuk om te lezen dat je zoveel inspriratie ook uit mijn blog haalt!

Bedankt!

Groetjes Reginne